donderdag 7 mei 2015

De Fashiontrends van 2015

Er is een ding wat deze zomer en lente echt helemaal hot is en dat zijn de pasteltinten. Je ziet ze overal waar je kijkt in elke winkel is wel wat in pastel te vinden. Ik vind het persoonlijk ook erg mooi en loop er dan ook graag in rond.
Ook zijn de instappers helemaal hot! : Ik heb ze zelf ook al, en als ik op school kijk dan zie ik ook dat erg veel mensen ze hebben. Ik vind ze erg mooi en ze lopen ook nog eens erg lekker. Je hebt ze in alle kleuren en in alle printen, ook hoeven deze schoenen helemaal niet duur te zijn, zo zag ik ze laats voor een tientje maar de prijzen lopen natuurlijk op.
Ook is maxi deze lente en zomer weer helemaal in. Vorig jaar ook al maar nu is het echt een musthave! Ik vind de maxidresses heel erg leuk. Ik vind het er heerlijk zomers uit zien. Echt iets voor naar het strand aan te trekken. Ook zit het erg lekker en zie je nu in bijna elke winkel. Vraag het een kleding verkoopster en ze zal meteen weten waar jij het over hebt!
Hoedjes zijn ook helemaal hot! Ik vind dit ook weer een musthave vooral als je lekker op vakantie
bent. Je hebt ze in alle soorten kleuren en maten ik vind zelf dat ze je look helemaal afmaken!


Dit is mijn eerste artikel! Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Hebben jullie nog vragen? Of tips voor mij? Mail me naar: mrs.fashion.info@gmail.com

En volg me op social media: Instagram: Mrs.FFashion
Twitter: MrsFFashion
En Facebook: Mrs.Fashion
X Fleur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten